Wir verwenden Cookies, um Ihnen eine optimale Funktion der Webseite zu ermöglichen. Wenn Sie weitersurfen, stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Mehr erfahren
In Ihrem Webbrowser ist JavaScript deaktiviert. Um alle Funktionen dieser Website nutzen zu können, muss JavaScript aktiviert sein.
Titan Mining - Rohstoffaktien - Goldseiten-Forum.com | Das Diskussionsboard für Edelmetalle & Rohstoffe

Titan Mining

Wir verwenden Cookies, um Ihnen eine optimale Funktion der Webseite zu ermöglichen. Wenn Sie weitersurfen, stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Mehr erfahren

• Titan Mining

Ich möchte kurz und knapp Titan Mining vorstellen. Titan ist eine weitere Unternehmung des lieben Herrn Warke, dem Insider der gerade Arizona Mining erfolgreich "versilbert" hat. Nach dem Herr Warke bereits die eine oder andere Mine mit enormen Kursgewinnen verkauft hat, ist Titan anscheinend sein nächstes Pferd im Stall. Die Insiderkäufe sprechen m.E. eine eindeutige Sprache. Da ich kein Geologe bin, kann ich mich hierzu nicht weiter äußern, interessant finde ich aber, dass nur 19 % im Free Float sind....lG Daxtrader

Titan Mining war als Minengesellschaft leider nicht auswählbar, ich habe daher Titan Resources gewählt, bitte ändern, Danke
    • Leider ist der Handel so gut wie ausgetrocknet. Heute noch kein Umsatz.
      Lief nicht so wie sie sich das vorgestellt hatten- lt. CEO Taylor sind sie inmitten einer Umstrukurierung,die lt. Seiner Aussage Mitte 2019 abgeschlossen sein sollte.
      Das Problem ist, dass das Geld ausgeht. Z.Zt. Sind noch 2,29 Mio US$ in der Kasse, d.h. Pro share 0,02 US$! Da steht bestimmt noch ein PP an. Da kann Warke wieder zukaufen. Das sollte dann wohl der ideale Zeitpunkt des Einstiegs sein.
      Der Zink Chart sieht auch gut aus, Vorratshaltungen gering!

Titan Mining investor Warke acquires 1.25M shares

2019-04-18 18:50 ET - News Release

Mr. Richard Warke, an investor, reports
      EARLY WARNING REPORT PURSUANT TO NATIONAL INSTRUMENT 62-103 AND MULTILATERAL INSTRUMENT 62-104 RELATING TO THE PURCHASE OF COMMON SHARES IN TITAN MINING CORPORATION
      Since Nov. 30, 2018, Augusta Investments Inc., a company controlled and directed by Richard Warke, purchased through the facilities of the Toronto Stock Exchange 1,251,900 common shares of Titan Mining Corp., a company with a head office at Suite 555, 999 Canada Place, Vancouver, B.C., V6C 3E1, at purchase prices ranging from 45 cents to $1.10 per common share for an aggregate amount of $1,168,889. Mr. Warke also owns, directly or indirectly, or exercises control or direction over, 2.5 million share purchase warrants that will become exercisable in the next 60 days, each warrant entitling Mr. Warke to purchase one common share at a price of $1.40 until Jan. 20, 2024. The common shares acquired and exercisable warrants represent 46.30 per cent of the issued and outstanding common shares of Titan, on a partially diluted basis. As a result of the purchase of the aforementioned common shares, Mr. Warke has direct or indirect deemed beneficial ownership of, or exercises control over, an aggregate of 45,873,933 common shares of Titan, representing in aggregate 44.98 per cent of the current issued and outstanding shares of Titan.
      The common shares purchased will be held by Mr. Warke for investment purposes. Mr. Warke may, depending on market and other conditions, increase or decrease his beneficial ownership, control or direction over common shares of Titan, through market transactions, private agreements, treasury issuances, exercise of convertible securities or otherwise, or may continue to hold his current positions.
      Mr. Warke has filed a report on SEDAR pursuant to National Instrument 62-103 (early warning Report). A copy of the report can be obtained from SEDAR.
    • Danke für den Hinweis, das kann dann wirklich eine grosse Chance werden! Ich habe so einen Ähnlichen Fall bei LGO schon mal erelebt.

Was mich nur wundert ist: Warnke müsste das doch wissen, wieso kauft er seit 1,50 bis heute zu und läßt den Kurs nicht einfach noch schneller plumsen und kauft dann unten beim PP zu 0,10 einfach 3 x mehr?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Neo ()

• Geldbeschaffung wie oben angemerkt via Ozama, letztlich über R.Warke.
      Ist das jetzt der Zeitpunkt zum Kauf ??

Titan investor Ozama acquires three million shares

2019-06-17 19:34 ET - News Release

Mr. Richard Warke reports
      EARLY WARNING REPORT PURSUANT TO NATIONAL INSTRUMENT 62-103 AND MULTILATERAL INSTRUMENT 62-104 RELATING TO THE ACQUISITION OF COMMON SHARES IN TITAN MINING CORPORATION
      Ozama River Corp., a company beneficially owned by Richard Warke, has acquired three million common shares and three million share purchase warrants of Titan Mining Corp., a company with a head office at Suite 555, 999 Canada Place, Vancouver, B.C., V6C 3E1, as consideration for Ozama providing Titan a guarantee for an aggregate principal sum of $10-million pursuant to the credit agreement between Titan and the Bank of Nova Scotia. Each warrant entitles the holder to acquire one share at a price of 50 cents until June 14, 2024. Augusta currently holds 49,186,433 shares and 5.5 million warrants, representing 46.86 per cent of the issued and outstanding shares on a non-diluted basis, and 49.5 per cent of the shares on a partially diluted basis.
      The common shares purchased will be held by Mr. Warke for investment purposes. Mr. Warke may, depending on market and other conditions, increase or decrease his beneficial ownership, control or direction over common shares of Titan, through market transactions, private agreements, treasury issuances, exercise of convertible securities or otherwise, or may continue to hold his current positions.
      Mr. Warke has filed a report on SEDAR pursuant to National Instrument 62-103 (Early Warning Report). A copy of the report can be obtained from SEDAR.
      © 2019 Canjex Publishing Ltd. All rights reserved.